Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

23 Eylül 2013 Pazartesi

DEGISTIR....


Oyle bir yarisma vardi bir zamanlar... Bir sarkiya basliyordunuz, degistir diyorlardi, baska sarkiya geciyordunuz... Benim cok hosuma giderdi... Yuzlerce sarkiya eslik edebilecek bile olsaniz o anda akliniza hicbirsey gelmezdi..

Biz de simdi degistirme asamasindayiz. asil kilo verecegimiz bir 10 gune girecegiz carsamba gunu...

Bol miktarda sebze, sevdiginiz cesitli et-balik urunleri aliyorsunuz, bu aksam progami koyacagim bloga...

Bu program, yaz aylarinda aldigimiz "keyfe keder" kilolari kalici kiloya donusturmemek icindir, unutmayin...

Bu arada cok ozel bir oyku bekliyor... Yine bir degisimin oykusu... Cok akillica ve bilincle yapilmis bir degisimin oykusu... Goreceginiz kelebek, sizin de hosunuza gidecek...

Bu aksam gorusmek uzere...

23 eylul 2013'Roma

19 yorum:

Adsız dedi ki...

mehtap hanım incir reçeli ben sabah yorum göndermiştim hatırlarsanız bu yazınız ilaç gibi geldi...heyecanla bekliyorum ...teşekküler sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

süperrr bu akşam pazardan bol bol sebze almalıyım...çarşamba tartılabılrmıyız acaba umarım fire vermem..vermem gereken en az 10 kilom var.15 olsa daha iyi olur:))

Adsız dedi ki...

Merakla bekliyorum ve takipteyim,iki hafta sonra aranizdayim insaallah.53-54 arasi inip cikiyorum ama spordan dolayi vücudum inceldi.Genel kurallar icinde besleniyorum .
Diyetmi yaptin cok zayiflamissin diyenlere saglikli besleniyorum ve günlük evde spor yapiyorum diyorum.
Illaki spor salonuna gitmek gerekmiyor diyorum ,haklisin diyorlar :) .selamlar sule

deniz dedi ki...

Buyuk merakla bekliyoruz. Cok ihtiyacim var gercekten.

Adsız dedi ki...

bloğunuzu yeni takip etmeye başladım ki çok da şanslıyım sanırım, yeni bir programa başlıyoruz. acil vermem gereken 5-6 kilom var.heyecanla programınızı bekliyorum Mehtap hanım

Adsız dedi ki...

mehtap hanım merhaba nasılsınız,bir meslektaşınız olarak çok bunaltıcı zor günler yaşrken ara ara blogunza girip bakmak(vermem gereken 8 10 kilcğum var da) o kadar ii geliyor ki inanın,iki tatlı söz,hayata olaylara bambaşka bakmamı sağlayan rahatlatıcı iki kelimeniz o kadar iii geliyor ki,teşekkürler
sss

Unknown dedi ki...

selam

heyecanla bekliyorum akşamı

bu arada tartılıyor muyuz?

turkuaz

el-emegimiz dedi ki...

günaydın.yürüyüşe aç karınla mı yoksa tok karınla mı çıkmak en doğru olanı.(ben aç karınla çıkıyordum.arkadaşım ikaz etti.)bende en doğrusunu sizden öğrenmek istedim. listeyi de sabırsızlıkla bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Dün akşam bekledim yazmadınız. Yazmayacak mısınız?

Adsız dedi ki...

Mehtap hanim beslenme konusunda yillarini vermis uzman bir doktor olarak kan grubuna gore beslenme, yasakli yiyecekler vb. konusunda ne dusunuyorsunuz gercekten bilimsel ve onerilere uyulmalimi. Ornegin 0 gruplarina sut urununu onermiyorlar ve ben gunde 1 kupa sut icmeden yapamiyorum. Bu konudan kisada olsa bahsederseniz cok sevinirim mercan

kuziumun annesi dedi ki...

Himm yeni liste hala yayinlanmamis :(

kuziumun annesi dedi ki...

Yeni liste :(

oyuncu dedi ki...

Bekliyoruz. Selamlar.

fiyona dedi ki...

bu akşam?!?heyecanla bekliyoruz.

fiyona&sirek dedi ki...

heyecanla bekliyoruz

zeynebb dedi ki...

Merhaba aslında bende sizin kan gruplarına göre beslenme konusundaki düşüncelerinizi çook merak ediyorum.SEVGİLER...

Adsız dedi ki...


ben burdan sordugum hiç bir sorunun cevabını almadım... emzirme diyeti de hala konulacak...:((

Adsız dedi ki...

Sevgili Mehtap Doktorumuz,
Geçen çarşamba diyetimizi değiştirecektiniz. Yayınlamadığınız için aynı şekilde devam ediyorum.
Yayınlamayacak mısınız hakkaten?
Güzel bir hafta diliyorum size.

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım yeni listeyi yayınlamadınız mı yoksa ben mi göremedim bilmiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum aynı beslenme şekline dikkat ediyorum. Sevgiyle kalın
Ayberk