Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

25 Haziran 2008 Çarşamba

BAZILARI SICAK SEVER...



Roma’da bugun hissedilen sicaklik 38 C°. Sicak.. Cok sicak.. Cok nemli.. Is yerinde herkes yuksek gerilim hattinda yuruyor gibi .

Ben baska zaman kalmamis gibi, zor bir protein diyeti yapiyorum. Sadece hastalarimin ne hissettiklerini anlamaya calisiyorum. Onlara onerdiklerimin yapilabilirligini deniyorum. Canim encok sutlu kahve ve ekmek cekiyor simdilik. Hele cafefernando blogunda gordugum sigara boreklerini, bir bilseniz nasil da yerim citir citir , yaninda cayla..
Klimayi kapatalim istiyor bir doktor arkadasim. Ellerim buz gibi oldu diyor. Bazilari sicak sever diyorum, guluyoruz..
Ne hos filmdi o. Billy Wilder’in bircok filmi gibi..
Ben sicagi da, sogugu da, aslinda mevsimleri seviyorum.. Turfanda meyveler. Sebzeler ciksin, birseyler beklensin istiyorum.. Karli kislari ozluyorum.. Yapisik yazlari daha az yasasak da olur gibime geliyor..
Roma bugun cok sicak.. Yapis yapis.. Aksam Turkiye-Almanya maci var.. Federico’nun arkadaslari yemege gelecekler..
Guzel bir masa hazirlanacak.. Ev toplanacak.. Tofu’ya yazdigim yazi gozden gecirilip yollanacak.. Detox yazisi tamamlanacak ve yarin yine sicak bir gun olacak..
25/VI/2008’Roma

2 yorum:

crispy dedi ki...

Sevgili Mehtap bende beklemeyi
seviyorum,hele birde özlem varsa.
İkibinyedi kışında,yazın gelmesini
çok istemiştim.ilk defa yaz mevsimini özlemiştim.Ben kışı,karı,
soğuğu,üşümeyi severim.Karda yürümeyi,soğuktan gözlerimin yaşarmasını isterim.
Bu arada Tofu'da yazını göremedim.
betül

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Ankara'nin karini cok ozluyorum ben de.. Burada kara dokunmak icin taa kuzeye yolculuk etmek gerekiyor..
Benim Tofu'ya yazim demleniyor. Bu arada sen bir kahve yapsan, biz de keyfine varsak nasil olur..?